wtorek, 17 grudnia 2013

O Pewnej Movie Star

Kochani! Gdy dziś Weszłam bardzo się zdziwiłam 40 wyświetleń C:\ Okej Dzisiaj dam wam info :) Ale przydatne o ALAKINDZE Sorry że pisałam z dużej ale chciałam wiecie co XD Na koncie ALAKINGA wcale nie prowadzi go Ala,Julka Czy Iga Tylko Karolina Zwracajcie się do niej ''deli'' Bardzo się dziwiłam Zauważyliście Arli nie za dużo brakuje do przebicia Alakingi Ostro ! Jeśli będę miała czas przeprowadze wywiad z jakąś sławą ostatni wywiad przeprowadziłam z ,,Ruda Wieska'' Przed Założeniem Bloga. Hmm...Karolina wiem że nie robi takich świetnych filmów jak pewna nasza Ala. Może nie jest ideałem i się nie dziwcie ona ma coś w sobie i jest fajna może nie tak fajna jak Ala...... Ale każdemu powinniśmy dać 2 szanse ludzie pisali że ona jest głupia nie robi takich świetnych filmów jak nasza Alusia. Julka Na początku wspominała że Ala wiedziała że można jej Zaufać ZERO PRAWDY ! Byłam Na Youtube i był Filmik Zrobiony przez Alicje :) z haslem do jej konta. Hmm..Napisze coś jeszcze SWAG Beka Xd Aleks (alekay) nie gra już tylko czasem sprawdza XD Macie pytanie o jakiejś innej Movie Star napiszcie w komach !!! Pap :* Ps.Dzisiaj nie miałam pisać posta ale mnie kusiło XDXD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz