poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wierszyczki Fajniutke i Dowcip XD

Macie Spokojna muze do czytania XD
okej mogę zacząć

To nie sztuka być wesołym
Kiedy szczęście tryska
Ale mieć wesołą minę
Kiedy serce ściska
„Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem – to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem.”
  

.Popatrz na mnie jeszcze raz, 
w Twoich oczach widze blask, 
ktory daje sile mi na samotne dni.
Sloncem kiedy wstaje dzien,
noca gdy zapadam w sen, 
jestes wszystkim tym co mam 
nigdy nie bede sam.

Pani od języka polskiego zadała dla jasia wypracowanie
jasiu przychodzi do domu idzie do mamy mówi mamo
pomożesz mi w lekcjach a mama gotuje obiad i mówi
nie mam czasu napisał idzie do siostry siostra słucha
muzyki i mówi spadaj, więc idzie do taty a tata
rozmawia przez telefon i mówi podwieś panią zapisał
i pani na drugi dzień pyta jasiu przeczytaj wypracowanie
nie mam czasu no jasiu przeczytaj swoje wypracowanie
spadaj jasiu idziemy do dyrektora podwieś panią xD
 
                                                                  Myśle że wam się spodobało !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz